Next_level_youth_logo.png

Hey jij daar!
Zit je op het voortgezet onderwijs?
Dan is Next Level iets voor jou!

We komen 1 keer in de maand samen. Het doel van deze samenkomsten is het ontmoeten van elkaar en samen op zoek gaan naar antwoorden op geloofsvragen.Het maakt daarbij niet uit of je nu vaak naar de kerk gaat of niet, of dat je juist veel twijfels hebt over het geloof en de kerk. Je mag bij ons komen zoals je bent!
Samen gaan we proberen om God beter te leren kennen.

De samenkomsten zullen op de zondagochtend zijn in het Honk (achter de Hoeksteen) en beginnen om 10:00 uur dus zorg dat je op tijd bent.

De data kun je vinden op o.a. deze pagina, prikbord in de Hoeksteen en op de facebook pagina van:

Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact op nemen via het onderstaande mailadres:
We zullen zo snel mogelijk iets van ons laten horen.

We hopen je snel te kunnen ontmoeten op de volgende data:

• 24 september 2023
  • 08 oktober 2023